Εξάμηνο: | 2ο | Διδάσκοντες: | Δρ Τσολακίδης Αναστάσιος | |
Ομάδα: | 2 | |||
Κατηγορία: | Επιλογής | |||
ECTS: | 7 | Περίγραμμα |
Εξάμηνο: | 2ο | Διδάσκοντες: | Δρ Τσολακίδης Αναστάσιος | |
Ομάδα: | 2 | |||
Κατηγορία: | Επιλογής | |||
ECTS: | 7 | Περίγραμμα |
Θεματικές Ενότητες
Στην 1η ενότητα παρουσιάζονται οι έννοιες της εξόρυξης εκπαιδευτικών δεδομένων και της ανάλυσης μάθησης, δίνονται ορισμοί και επεξηγούνται οι διαφοροποιήσεις από συναφή επιστημονικά πεδία και περιγράφονται οι αποθήκες εκπαιδευτικών δεδομένων και οι τρόποι προετοιμασίας εκπαιδευτικών δεδομένων για τις εργασίες εξόρυξης γνώσης.
Στη 2η ενότητα αναλύονται θέματα που άπτονται στις τεχνικές και αλγόριθμους εξόρυξης γνώσης από εκπαιδευτικά δεδομένα (κατηγοριοποίηση, συσταδοποίηση, εξόρυξη κανόνων συσχέτισης), στην εφαρμογή τους σε συστήματα (π.χ. WEKA, SQL Server Analysis Services) και παρουσιάζονται ειδικά θέματα εξόρυξης εκπαιδευτικών δεδομένων (εξόρυξη χρονικής / χωρικής γνώσης).
Η 3η ενότητα εστιάζει στην προγνωστική μοντελοποίηση για την ανάλυση μάθησης και στην οπτικοποίηση δεδομένων για την ανάλυση μάθησης.
Στην 4η ενότητα, δίνεται έμφαση στη χρήση των αποτελεσμάτων της ανάλυσης μάθησης και στην εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικά λογισμικά. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές θα διδαχθούν με ποιο τρόπο θα χρησιμοποιούν την ανάλυση μάθησης για την βελτιστοποίηση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού.
Στην 5η ενότητα παρουσιάζονται θέματα που άπτονται στα προσωπικά δεδομένα και την πολιτική απορρήτου καθώς επίσης και στην ασφάλεια των εκπαιδευτικών δεδομένων. Γίνεται σύνοψη και παρουσιάζονται οι μελλοντικές κατευθύνσεις πεδίου.