Επιστήμες της Αγωγής στον 21ο Αιώνα και Ψηφιακές Τεχνολογίες

Εξάμηνο:
Ομάδα:
Κατηγορία:

1ο
1
Υποχρεωτικό

Διδάσκοντες:

Κυνηγός Χρόνης, Καθηγητής

Περιγραφή

  1. Η κοινωνία μας και οι Επιστήμες της Εκπαίδευσης

  • Εκπαιδευτικά μοντέλα και αξίες
  • Εκπαιδευτικά μοντέλα και αντίστοιχες αντιλήψεις για τη χρήση των ΨΤ
  • Η συνεισφορά των Επιστημών της Εκπαίδευσης στην κοινωνία και τα εκπαιδευτικά συστήματα διαχρονικά
  • Η Επιστήμη της Χρήσης των ΨΤ στην Εκπαίδευση
  • Η έννοιες της Πρόσθετης Παιδαγωγικής Αξίας και της Καινοτομίας βασισμένων στις ΨΤ
  • Η έννοια και η παιδαγωγική αξία της βαθειάς πρόσβασης στις λειτουργικότητες των εργαλείων ΨΤ
  • Η συνεισφορά των Επιστημών Εκπαίδευσης στην επινόηση και εφαρμογή παρεμβάσεων στην τυπική εκπαίδευση
  • Επιστήμες της Εκπαίδευσης, χρήση ΨΤ και Άτυπη Εκπαίδευση (το παράδειγμα Scratch)

 

  1. Εκπαιδευτικές προτεραιότητες για τον 21ο αιώνα

  • Δέκα Καινοτομίες με την μεγαλύτερη προοπτική για βιώσιμες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα
  • Η έννοια της δεξιότητας και δεξιότητες 21ου αιώνα
  • Δεξιότητες διαβίωσης – εργασίας
  • Δεξιότητες στο χώρο εργασίας

 

  1. Δραστηριότητες πρόσθετης παιδαγωγικής αξίας με ΨΤ

  • Γραπτή, συμβολική και εικαστική έκφραση, διαχείριση πληροφορίας, επικοινωνία, πειραματισμός και διαχείριση μοντέλων, έλεγχος μηχανών
  • Υπολογιστική σκέψη, προγραμματισμός για όλους, δυναμικός χειρισμός αναπαραστάσεων, αλληλεξαρτώμενες αναπαραστάσεις

 

  1. Παραδείγματα δραστηριοτήτων πρόσθετης παιδαγωγικής αξίας

  • Παραδείγματα δραστηριοτήτων, παραγόμενων και διαλόγων μαθητών
  • Παραδείγματα παραγόμενων εκπαιδευτικών για τους μαθητές τους
  • Παραδείγματα σχεδίων δραστηριότητας εκπαιδευτικών