Εισαγωγή στην Εικονική (Virtual Reality – VR) και Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality – AR)
Ορισμός των βασικών εννοιών, ιστορική εξέλιξη και εφαρμογές της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας με έμφαση στην εκπαίδευση.
Τεχνολογική Υποδομή της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας
Ανάλυση των βασικών τεχνολογιών, συσκευών και πλατφορμών που χρησιμοποιούνται στην υλοποίηση των συστημάτων AR/VR στην εκπαίδευση.
Αλγόριθμοι και Προγραμματισμός στην Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
Εκμάθηση των βασικών αλγορίθμων και τεχνικών προγραμματισμού για την ανάπτυξη εφαρμογών AR/VR στην εκπαίδευση.
Σχεδίαση και Υλοποίηση Συστημάτων Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας
Εφαρμογή των γνώσεων στην πράξη με τη σχεδίαση και υλοποίηση προτύπων έργων στον χώρο του AR/VR. Eργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν είναι τα: CoSpaces Edu, Metaverse Studio, Zappar).
Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση Εφαρμογών AR/VR
Κριτήρια αξιολόγησης, δοκιμές χρήστη και βελτιστοποίηση των εφαρμογών για βέλτιστη απόδοση.
Ηθικά και Κοινωνικά Θέματα στην Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
Ανάλυση των ηθικών και κοινωνικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι τεχνολογίες AR/VR.
Εφαρμογές και Μελλοντικές Εξελίξεις
Εξερεύνηση των συναρπαστικών εφαρμογών και των μελλοντικών τάσεων στον χώρο της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας.