Εξάμηνο: | 3ο | Διδάσκοντες: | Γεωργούλη Κατερίνα, Καθηγήτρια | |
Ομάδα: | 2 | |||
Κατηγορία: | Επιλογής | Περίγραμμα | ||
ECTS: | 7 | Παρουσίαση: |
Εξάμηνο: | 3ο | Διδάσκοντες: | Γεωργούλη Κατερίνα, Καθηγήτρια | |
Ομάδα: | 2 | |||
Κατηγορία: | Επιλογής | Περίγραμμα | ||
ECTS: | 7 | Παρουσίαση: |
Ενότητα 1: Μικτή Μάθηση και Εργαλεία Υποστήριξης
1.1. Ηλεκτρονική μάθηση και Εκπαιδευτική Τεχνολογία
1.2. Εργαλεία για μια Τάξη υποστηριζόμενη από την Τεχνολογία
Ενότητα 2: Περιβάλλοντα Σύγχρονης Μάθησης
2.1. Περιβάλλοντα για απομακρυσμένη σύγχρονη υποστήριξη
2.2. Περιβάλλοντα για μαζική ανοιχτή απομακρυσμένη ασύγχρονη διδασκαλία – MOOCs
Ενότητα 3: Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Περιβάλλοντα Εκμάθησης
3.1. Γενικά χαρακτηριστικά Λογισμικού για απόκτηση γνώσεων
3.2. Ανοιχτοί υπερμεσικοί πόροι μαθησιακού περιεχομένου
Ενότητα 4: Στάδια Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
4.1. Τα στάδια ανάπτυξης (Ανάλυση-Σχεδίαση-Υλοποίηση-Διανομή)
4.2. Ανασκόπηση Μοντέλων Σχεδίασης και Ανάπτυξης
Ενότητα 5: Εργαλεία Ανάπτυξης και Σχεδίασης Πολυμεσικών Εφαρμογών
5.1. Εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων (authoring tools)
5.2. Διαδικτυακές πολυμεσικές εφαρμογές, δημιουργία ιστοσελίδων με HTML5 και εμπλουτισμός με υπερσυνδέσμους και υπερμέσα
Ενότητα 6: Σχεδίαση και Δημιουργία Πολυμεσικής Εφαρμογής με Ενσωμάτωση Σύγχρονων Εργαλείων
6.1. Σχεδίαση και δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής
6.2. Σύνδεση, ενσωμάτωση και ολοκλήρωση διαδραστικού περιεχομένου και πολυμεσικών εφαρμογών σε υπάρχοντα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, πλατφόρμες ή ιστοσελίδες.
Ενότητα 7: Συνοπτική Ανασκόπηση και Εφαρμογή σε Πρακτικό Σενάριο
7.1. Παρουσίαση συγχρονών εργαλείων, όπως το MIT App Inventor και το Blippar, για τη δημιουργία πολυμεσικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων.
7.2. Εφαρμογή των προηγούμενων ενοτήτων σε υποδειγματικό περιβάλλον, σε συνεργασία με τους εκπαιδευόμενους.
Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση, η εφαρμογή, και η αξιοποίηση των σύγχρονων εργαλείων και τεχνολογιών για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών μαθησιακών περιβαλλόντων.