- Εισαγωγή στην Εικονική (Virtual Reality – VR) και Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality – AR)
- Ορισμός των βασικών εννοιών, ιστορική εξέλιξη και εφαρμογές της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας με έμφαση στην εκπαίδευση.
- Τεχνολογική Υποδομή της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας
- Ανάλυση των βασικών τεχνολογιών, συσκευών και πλατφορμών που χρησιμοποιούνται στην υλοποίηση των συστημάτων AR/VR στην εκπαίδευση.
- Αλγόριθμοι και Προγραμματισμός στην Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
- Εκμάθηση των βασικών αλγορίθμων και τεχνικών προγραμματισμού για την ανάπτυξη εφαρμογών AR/VR στην εκπαίδευση.
- Σχεδίαση και Υλοποίηση Συστημάτων Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας
- Εφαρμογή των γνώσεων στην πράξη με τη σχεδίαση και υλοποίηση προτύπων έργων στον χώρο του AR/VR. Eργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν είναι τα: CoSpaces Edu, Metaverse Studio, Zappar).
- Αξιολόγηση και Βελτιστοποίηση Εφαρμογών AR/VR
- Κριτήρια αξιολόγησης, δοκιμές χρήστη και βελτιστοποίηση των εφαρμογών για βέλτιστη απόδοση.
- Ηθικά και Κοινωνικά Θέματα στην Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
- Ανάλυση των ηθικών και κοινωνικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι τεχνολογίες AR/VR.
- Εφαρμογές και Μελλοντικές Εξελίξεις
- Εξερεύνηση των συναρπαστικών εφαρμογών και των μελλοντικών τάσεων στον χώρο της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας.
Η ενότητα 1 προσφέρει έναν ολοκληρωμένο εισαγωγικό πλαίσιο, ενώ οι ενότητες 2 και 3 επικεντρώνονται στις τεχνολογικές και προγραμματιστικές πτυχές. Η ενότητα 4 προάγει την πρακτική εφαρμογή, ενώ οι ενότητες 5 και 6 εξετάζουν την αξιολόγηση, τη βελτιστοποίηση και τα ηθικά θέματα. Τέλος, η ενότητα 7 εστιάζει στις τελευταίες εξελίξεις και εφαρμογές, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα του μελλοντικού τοπίου στον τομέα της Εικονικής και Επαυξημένης Πραγματικότητας στην εκπαίδευση.